Felhasználói név Jelszó

Web: www.szala.extra.huTelefon: (0694)428-093
Gps: 46.85211945 , 16.40970612

Bemutatkozás

A falusi turizmus keretében mûködõ vendégházunkban kényelmes, minõsített - 3 napraforgós - szállást tudunk biztosítani vendégeinknek. Az enyhe déli lejtõn fekvõ házakhoz 1 hold õsgyeppel borított rét is tartozik, melyet a szomszédos Szalafõ községben eredõ Szala - Zala - patak határol. Róla kapta nevét vendégházunk. A vendégeknek zárt udvarban parkolási, valamint bográcsolási és szalonnasütési lehetõség van. A gyermekeknek homokozó és hinta áll rendelkezésre.

Vendégeink kényelmét két apartmanház szolgálja, melyekben összesen nyolc vendéget tudunk egy idõben fogadni. Mindkét házban jól felszerelt konyha, fürdõszoba , televízió szolgálja a teljes kényelmet. Igény esetén a lakóházunk tetõterében kialakított, teljesen különálló lakrészben is fogadunk vendégeket. A tetõtérben 3 szoba - 2 kétágyas és 1 háromágyas - étkezõ, konyha, fürdõszoba található.

A szálláshelyek ideális távolságra vannak a környék nevezetességeihez, bármelyik irányba indulunk, számtalan lehetõség adódik kirándulásra, a látnivalók megtekintésére, vagy strandolásra, horgászásra. Igény esetén szívesen segítünk a programok kiválasztásában, vagy ha az idõjárás kedvezõ, akár gombászó túrára is elkísérjük vendégeinket. Vendégeink kérésére szívesen készít a háziasszony hagyományos õrségi ételeket - málét, dödöllét stb.

Az Õrségbe látogatót rengeteg élmény, érdekesség, látnivaló fogadja. Szalafõn a szabadtéri néprajzi múzeumban tehetünk rövid "idõutazást", aztán folytathatjuk a közeli árpád-kori templomokban, régi haranglábaknál, a múltat átörökítõ és a ma is ezt a mesterséget ûzõ fazekasoknál...
A szlovén és osztrák határ közelsége csábító lehet - fõként a távolabbról az Õrségbe érkezõknek - egy-egy külföldi kirándulásra. Mindkét közeli ország kínál várlátogatást, kirándulást, élményfürdõt. Megtekinthetünk gazdaságokat, simogathatunk állatokat, kóstolhatunk mézet. Tehetjük mindezt itt a környéken, vagy akár a határ túloldalán...

...És természetesen itt van az érintetlen táj, ami újra és újra elbûvöli visszajáró vendégeinket. Elvétve láthatunk kerítéseket, amelyek útunkat állnák, ha csatangolni támad kedvünk a "szereken" - ahogy itt az utcákat, vagy inkább házcsoportokat hívják. Hatalmas sétákat tehetünk az Õrség erdeiben, amelyek számos finomságot - gombát, málnát, erdei szamócát - kínálnak nekünk.

Ez a csodálatos táj nem bánik mostohagyerekként azokkal sem, akiknek a nyári pihenés nem múlhat el vizi élmények nélkül. Gyönyörû, erdõkkel övezett tavak várják a felfrissülni - horgászivágyókat...

Szinte lehetetlen felsorolni az Õrség által nyújtott lehetõségeket, na és persze az élmények úgy igaziak, ha átéljük õket, úgyhogy kerekedjen fel, nézzen körül nálunk, fedezze fel magának ezt a csodálatos vidéket az Õrséget!

Főoldal |  Ügyfélkapu |  Kapcsolat |  Magunkról |  Partnereink |  Járásaink |  Megyeszékhelyek |  Hirdetőink